Γιάννης Κ. Σαλβαράς, Επίκουρος Καθηγητής Παιδαγωγικού Τμήματος Δ. Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πηγή: Περιοδικό Εκπαίδευση και Επιστήμη
Ο σκοπός της έρευνας ήταν να περιγράψει τη λήψη αποφάσεων από τους μαθητές από τη συνδυασμένη χρήση των στρατηγικών της διδασκαλίας της αμοιβαιότητας και της ένταξης. Τέσσερα ερωτήματα κατηύθυναν την έρευνα: (i) Αν έχει καλή δόμηση και λειτουργικότητα η συνδυασμένη χρήση των στρατηγικών διδασκαλίας της αμοιβαιότητας και της ένταξης, (ii) Πώς αντιλαμβάνονται οι μαθητές την παροχή και λήψη ανατροφοδότησης, (iii) Αν επιλέγουν οι μαθητές από εναλλακτικά επίπεδα δυσκολίας και πού στηρίζουν την απόφασή τους και (iv) Ποιες είναι οι επιδράσεις στην εκμάθηση της διαίρεσης, με υπολογισμό νοερό και αλγοριθμικό.
Η ερευνητική εργασία είναι διαθέσιμη σε μορφή doc (440kb) εδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου