4/5/16

Κατανοώντας τον μαθητή με σύνδρομο Asperger: Οδηγίες για εκπαιδευτικούς



Δρ. Karen Williams, Ιατρός Ψυχιατρικό Νοσοκομείο για Ενήλικες και παιδιά, Πανεπιστήμιο Michigan, ΗΠΑ.

 Μετάφραση:
  •  Σταματία Κοντού [socworker], κοινωνική λειτουργός.
  • Αθηνά Μπάκου, κοινωνική λειτουργός.
Σημείωση: Η μετάφραση έγινε εθελοντικά για λογαριασμό του noesi.gr.

Τα παιδιά με σύνδρομο Asperger παρουσιάζουν μια ιδιαίτερη πρόκληση στο εκπαιδευτικό περιβάλλον. Αυτό το άρθρο παρέχει στους δασκάλους την περιγραφή επτά καθοριστικών χαρακτηριστικών των ατόμων με σύνδρομο Asperger [τι είναι το "Asperger"], μαζί με προτάσεις και στρατηγικές για την αντιμετώπιση αυτών των συμπτωμάτων, μέσα στην τάξη του σχολείου.

Το άρθρο είναι διαθέσιμο εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: